Lipocel

• Lipocel

Lipocel, Yüksek Yoğunluklu Odaklı Ultrason (HIFU) teknolojisiyle yağ dokusunda odaklandığı alanda ısı hasarıyla istenmeyen yağ hücrelerinin yok olmasını sağlayan gelişmiş bir teknolojidir . Hedef yağ dokusunu yakmak için bölgeye 65°-100°C kadar yüksek sıcaklıklar uygulanır. Termal enerji, yüksek yoğunluklu ultrason enerjisi ile üretilir.

Nasıl çalışır?

lipocel,

Prosedür HIFU enerjisini kullanır ve yağ hücrelerini yok etmek için enerjiyi derinin 1.3 cm derinliğine kadar iletir. Termal enerji hedeflenen bölgenin dışına çıkmaz. Tedavi alanını çevreleyen doku ve cilt, benzersiz patentli Lipocel temaslı soğutma sistemi nedeniyle zarar görmez. Odaklanmış ultrason kullanımında devrim niteliğindeki bir cihazdır.

Soğutma sistemi, epidermal ve sinir bölgelerinde yaşanan rahatsızlığı ve ağrıyı en aza indirir. Aynı zamanda cildin yüzeyini de korurken, en iyi sonuç için deri altı yağ tabakasına daha yüksek enerji verilmiş olur. Termal enerji, subkütanöz yağ hücrelerinin sıcaklığını 70°C’nin üzerine çıkarır.

Sistemin yağ dokusu üzerinde iki türlü etkisi var;

• Ani etki. Lipocel uygulaması ile etki altına alınan yağ hücrelerinin yaklaşık 0 kadarı işlem sırasında parçalanır ve yok olurlar.
    • Geç etki. Lipocel uygulaması ile etkilenen hücrelerin geri kalanı kronik hasarlanma sonucu 45-60 gün içerisinde programlı hücre ölümü ile yok olurlar. Hücrelerden açığa çıkan yağlar ise gliserol ve yağ asitlerine dönüştürülerek bağışıklık hücreleri tarafından yağ dokusundan uzaklaştırılırlar.
    Yan etkileri var mıdır?

Lipocel güvenli ve etkili bir uygulamadır ve araştırmalar ile desteklenmektedir. Tedavi bölgesindeki dokuya ve deriye zarar vermez. Lipocel tedavisinin non-invaziv olması nedeniyle, herhangi bir istirahat dönemi gerekmez.

Tedavi süresi boyunca, hastalar karıncalanma, ağrı, sıcaklık veya soğuk hissi yaşayabilirler. Nadirende olsa tedavi sonrası, tedavi alanında geçici kızarıklık, morarma, rahatsızlık veya şişme yaşanabilir. Ancak, bu belirtiler ve semptomlar kısa bir süre sonra kendiliğinden ortadan kalkacaktır.

Lipocel kimler için uygundur?

Lipocel, düzenli egzersiz ve sağlıklı beslenme ile bile azalmayan inatçı yağlarından kurtulmak isteyen kişiler için uygundur. Yağ hücreleri hedeflenir ve tahrip edilir. Obeziteyi tedavi etmez.En iyi sonuçları elde etmek için hastalar, tedavileri sonrasında sağlıklı bir diyet ve egzersiz programı uygulamalıdır.

• Ameliyat olmadan yağlarınızdan kurtulabilirsiniz. İstirahat gerektirmez
    • Sonunda yine sevdiğiniz kot pantolonun içine sığabilirsiniz.
    • Daha sağlıklı bir yaşam sürdürebilirsiniz.
    • Tedavi sadece bir kerede tamamlanabilir ve yaklaşık bir saat sürer. Gündelik işlerinize seanstan hemen sonra devam edebilirsiniz.
    • Sadece bir tedaviden sonra gözle görülür sonuçlar elde edilir.
    • Belirli sorunlu alanları ele almak için özelleştirilebilir.
    • Yıllar süren araştırma ve testlerle desteklenmiştir.

Total sonuçlar tipik olarak 8 ila 12 haftada görülür. Benzersiz patentli teknoloji, ağrının azaltılmasına yardımcı olan ve daha yüksek enerji iletimi sağlayan soğutma içerir. Benzer diğer sistemlerde ana sorun işlem sırasında aşırı ağrı olması nedeniyle etkin ısı düzeylerine erişilememesi idi. Lipocel benzersiz soğutma teknolojisyle bu sorunu ortadan kaldırmıştır.

Yüksek yoğunluklu ultrason enerjisi hedeflenen yağa odaklanır. Cildin altındaki hedeflenmiş yağ, ultrason enerjisi tarafından kalıcı olarak tahrip edildiğinden cilt zarar görmez. Vücut, tahrip olmuş yağları tedavi alanından doğal yollar ile atar. Tedavi sırasında hedef dokuda oluşan ısı etkisi ve yeniden yapılanma nedeniyle ciltte gevşeklik oluşmaz ve selülit sorunu varsa azalır.

Lipocel tedavisi ile, genellikle sonuçları görmek için birden fazla tedavi gerektiren diğer bazı yağ giderme prosedürlerinden farklı olarak, belinizi 1 saatlik bir tedavi ile minimum 2,5 cm inceltebilirsiniz.