BTL Vanquish ME

• BTL Vanquish ME

BTL Vanquish ME, karın ve göbek bölgesi, bacak ve kollardaki, diyet ve spor ile yok edilemeyen inatçı yağlar için kullanılan non-invaziv bir teknolojidir. En büyük tedavi alanını hedefleyen tek temassız ve patentli RF teknolojisidir. Tedavi alanının çevresindeki deri dokusunu korurken, subkutanöz yağ tabakasını hedefler.

BTL Vanquish ME

Doku sıcaklığı 44-45° C’ye ulaştığında, yağ hücreleri tahrip olur ve vücuttan doğal olarak atılır. İstenmeyen yağ hücreleri, 4 ila 6 seans boyunca yok edilir, bu da kişinin tedavi üzerindeki etkinliğine bağlı olarak daha sağlıklı görünmesine yol açar. Seanslar haftada 1, toplamda 4 seans şeklindedir. İşlem uygulama alanına göre 30-45 dakikadır. Hastalar tipik olarak 4 ila 6 hafta sonra gözle görülür iyileşmeyi hisseder. Başarılı sonuçlar için yürüyüş yapmanız, sağlıklı beslenmeniz ve su içmeniz önemlidir.

Hangi Bölgelerde Kullanılır?

Aşağıdaki alanların tedavisi için BTL Vanquish ME kullanılmaktadır:

Uyluk: 4 ila 6 seanstan sonra daha sıkı ve yağsız görünen bacaklar için yağ hücrelerinin hedefli tahribatı söz konusudur.
    Karın: Pahalı olabilen ve önemli miktarda iyileşme süresi gerektiren cerrahi yöntemlerden kaçınarak hızlı bir şekilde ekstra yağlardan kurtulma sağlar.
    Bel çevresi yağları (simit): Yeni BTL Vanquish ME, tedavi için daha geniş bir yüzey alanını hedefler, vücut şekillendirme için daha odaklanmış bir yaklaşım sağlar.
    Neden BTL Vanquish ME?
    Uygulama ağrısızdır ve kolaydır, hastaların çoğunluğu tedavi sırasında ısınma hissinden başka bir şey yaşamaz. Non-Ablatif bir süreç olarak, cerrahi işlem veya anestezi gerekli değildir ve istirahat gerekmez. Cihaz aynı zamanda deri ile doğrudan temas etmez, bunun yerine, bir seferde vücut yağının daha fazla toplanmasını sağlayan bir panel kullanılır ve tedavi alanının üzerine yerleştirilir. Amerika sağlık örgütü FDA tarafından ”Circumferential Fat Reduction” Çevresel Yağ Yok Etme onayı bulunmaktadır.

Kimler yaptırmalıdır?

Özellikle diyet ve düzenli egzersize rağmen bölgesel fazlalıklarından kurtulamayan kişiler için mükemmel bir seçimdir. Aynı zamanda ameliyat maliyeti ve iyileşme süresi olmadan, fark edilir bir estetik iyileşme isteyen insanlar için cazip bir seçenektir.

Nasıl yapılır?

Siz rahatça uzanırken, tedavi alanına 45 dakika boyunca geniş bir cihaz yerleştirilir. Bu süre zarfında kitap okuyabilir, müzik dinleyebilir veya uyuyabilirsiniz. Optimal sonuçlar için, bir hafta arayla yaklaşık 4 ila 6 seansa ihtiyacınız olacaktır.

Sonuçları nelerdir?

4 ila 6 hafta içinde bir iyileşme fark edeceksiniz. Bazı durumlarda, hastalar tek bir tedaviden sonra bile sonuçları görebilir. Bel çevresinde 5 ila 10 cm kadar incelme görülebilir. Ve tedavi daha pürüzsüz ve sıkılaşmış bir görünüm elde etmenize yardım eder.

Vanquish ME, istenmeyen yağ hücrelerini kalıcı olarak yok ettiğinden, sonuçlar uzun ömürlüdür. Sonuçların geliştirilmesi için, hastaların bolca su içmesi, sağlıklı bir diyet yapması ve tedaviden hemen sonra düzenli olarak egzersiz yapması önerilir.

Herhangi bir ağrı hissedilir mi?

Tedavi alanı sıcak taş masajına benzer şekilde sıcak hissedecektir. BTL Vanquish ME anestezi gerektirmez ve ağrı kesici gerekli değildir. Tedavi çok güvenli ve ağrısızdır. Herhangi bir hafif kızarıklık veya şişlik tipik olarak bir veya iki saat içinde geçer.

Tedavi sonrasında istirahat gerekli mi?

İstirahat gerekli değildir. Düzenli faaliyetlerinize hemen devam edebilirsiniz. Lenfatik drenajı artırmak için tedaviden hemen sonra hafif yürüme önerilir.